top of page

2024

ארטייסט - אירועים שיוצאים מהקופסה

כמעט עם כל לקוח שמגיע אלי למיתוג מחדש,
אני מדברת על האבולוציה של העסק שלו. על השלבים, על ההתפתחות שלו,
על איך זה בא לידי ביטוי במיתוג ובנראות הויזואלית.
הרבה עסקים וחברות מגיעים למיתוג מחדש אחרי שעשו קפיצת גדילה,
והמיתוג הנוכחי כבר לא מספר את הסיפור שלהם בצורה מדוייקת.
כמו ילד שגדל, ועדיין לובש בגדים במידה שכבר ממש קטנה לו..
זה לא יושב טוב, זה צורם, וזה יוצר דיסוננס אצל מי שעומד מולו.
זה לא שהבגדים הקודמים לא יפים.
הם פשוט כבר לא מתאימים.
המיתוג הקודם היה נכון לתקופה בה נוצר,
ועכשיו הגיע הזמן לעשות מקום למיתוג חדש.
ליצור שפה גרפית מתאימה, לדייק את כל הפרטים שיהלמו את החברה או העסק כפי שהוא היום,
ולארוז את הכל למותג שהם באמת.
זה מה שקרה עם ארטייסט.
חברה מדהימה של מגשי אירוח שמשקיעה את הלב והנשמה,
מעצבת את האוכל כמו יצירת אומנות ומחברת את הטעמים המדוייקים לביס המושלם.
עפרה ויניב נכנסו לי ללב (וגם לבטן) ויחד עבדנו בשנה האחרונה על מיתוג חדש.
לוגו חדש, פלטת צבעים מהפנטת, אתר חדש ומרהיב, אריזות, מדבקות,
שפה צילומית ונראות ויזואלית מלאה שעוטפת את האוכל הסופר פיין שהם יוצרים כבר המון שנים באהבה מטורפת ובחשיבה על כל הפרטים הכי קטנים.
כי שם אלוהים נמצא.
אני מאוהבת.
ואתם?

bottom of page