top of page

2023

שושי פרידמן

נפגשנו בעשרה לקורונה.
היא התקשרה לבקש הצעת מחיר לחבילת מיתוג, לקחה לעצמה רגע לחשוב על זה, ולפני שהבנו מה קורה סביבנו - המשק הושבת.
דממה של גל ראשון.
כולם בהלם, החיים בממתינה, הילדים בבית, העתיד הכלכלי לא ברור והכל על סטופ.
דווקא אז, היא החליטה באומץ ללכת על זה.
באותם ימים בדיוק פרסמתי פוסט, וכתבתי ככה:
״רק שתדעו שמסתובבים בינינו אנשים שפויים שמבינים שהאנושות תשרוד, ושמתישהו נחזור לשגרה. הם גם יודעים שאם הם יעבדו על התשתיות של העסק שלהם עכשיו, הם יגיעו מוכנים יותר מכולם לקו הזינוק החדש שמחכה לנו מעבר להרי הקורונה.״
כתבתי, והאמנתי בזה ממש.
ולשמחתי - גם שושי.
אז השחלנו פגישה מעכשיו לעכשיו לפני שהסגר יסגור על כולנו,
שלוש מאיתנו בסטודיו ועוד אחת בזום.
גיליתי יועצת מס מהממת!
צבעונית, מדהימה, מלאת תשוקה למקצוע שלה.
אישה שהיא מותג.
באותו רגע ידעתי שהמיתוג שלה צריך להיות בדיוק כמוה - ובדיוק הפוך ממה שמצופה מעסק בתחום הזה.
יצאנו לדרך!
חיפשנו השראות, התחלנו ליצור כיוונים, בדקנו ודייקנו.
שושי היא כל כך מותג, עד כדי כך שאפשר לוותר על שם המשפחה ולקרוא לה פשוט - שושי. החלטנו ללכת על זה
וכדי להעצים את העניין, החלטנו גם שבלוגו תופיע דמותה של שושי בכבודה ובעצמה.
ו-וואלה, לא היה פשוט. כשבעל העסק מוצא את עצמו מאוייר בקדמת הבמה, לפעמים לוקח יותר זמן לשחרר את הלוגו לאוויר העולם.
אבל כשזה זה - זה זה! הלוגו אושר בשמחה רבה, ועברנו לייצר עבורו את השפה הגרפית שתלווה אותו.
אצלי בראש היא היתה קיימת מתחילת הדרך, נשאר רק להפוך אותה לאמיתית ולשתף את שושי בויז׳ן שאצלי היה ממש ברור.
פוסטים, קאבר לעמוד העסקי ועוד תופינים שמספרים לעולם בצורה ויזואלית וסופר מיוחדת את מה ששושי עושה בכל כך הרבה אהבה.

bottom of page